Retouren
Bij 12WINE streven we ernaar om u de beste wijnervaring te bieden. Mocht u om welke reden dan ook niet volledig tevreden zijn met uw aankoop, dan kunt u gebruikmaken van ons eenvoudige retourproces.
Voorwaarden voor retourneren
- U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Dit geldt zowel voor ongeopende als voor ongebruikte producten.
- De wijnflessen moeten in de originele staat en verpakking worden geretourneerd, zonder schade aan het etiket of de fles.
Hoe werkt retourneren?
- Meld uw retour aan: Neem contact op met onze klantenservice via support@12wine.nl om uw retour aan te melden. Vermeld hierbij uw ordernummer en de producten die u wilt retourneren.
- Verpak de producten goed: Zorg ervoor dat de wijnen zorgvuldig worden verpakt, zodat ze tijdens het transport niet beschadigd raken. Gebruik bij voorkeur de originele verzenddoos.
- Retouradres: Stuur uw pakket naar ons retouradres, dat u ontvangt bij de bevestiging van uw retourmelding.
- Verzendkosten: De kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor eigen rekening, tenzij het product beschadigd of verkeerd geleverd is. In dat geval nemen wij de kosten op ons.
Terugbetaling
- Zodra we uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvangt u binnen 7 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug op de door u gebruikte betaalmethode.
- Heeft u slechts een deel van de bestelling geretourneerd? Dan ontvangt u het bedrag van de geretourneerde producten terug.
- Eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden alleen vergoed als de gehele bestelling wordt geretourneerd.
Beschadigde of verkeerde levering Heeft u een beschadigde fles of het verkeerde product ontvangen? Neem binnen 48 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice via support@12wine.nl. Wij zorgen ervoor dat u kosteloos een vervangend product ontvangt of een volledige terugbetaling.
Producten die niet geretourneerd kunnen worden Om hygiënische en kwaliteitsredenen kunnen geopende flessen wijn niet geretourneerd worden, tenzij er een kwaliteitsprobleem is.
Ruilen Wilt u een wijn ruilen? Meld dit dan via onze klantenservice. Wij helpen u graag met het ruilen van uw bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen van de producten zijn in dat geval voor uw rekening.
Heeft u vragen over ons retourbeleid of wilt u een retour aanmelden? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan klaar om u te helpen!